Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Maatregelen ter bestrijding en voorkoming van leegstand en verwaarlozing van bedrijfsruimten

Het decreet maatregelen ter bestrijding en voorkoming van leegstand en verwaarlozing van bedrijfsruimten ligt ter inzage op het gemeentehuis.

Een uittreksel uit de Inventaris, voorgeschreven door de bepalingen van artikel 10 van het besluit van de Vlaamse regering van 1 juli 1997 tot uitvoering van het decreet van 19 april 1995 houdende maatregelen ter bestrijding en voorkoming van leegstand en verwaarlozing van bedrijfsruimten, ligt ter inzage.
Dit van woensdag 18 september 2019 tot en met vrijdag 27 september 2019 in het Gemeentehuis van Bornem, Hingenesteenweg 13 in Bornem, bij de dienst omgeving.
De lokalen zijn toegankelijk voor het publiek op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12 uur en op woensdag ook van 13.30 tot 19 uur.

Iedere derde kan binnen dertig dagen na bekendmaking van het ter inzage liggen van het uittreksel van de in de Inventaris geregistreerde bedrijfsruimten, via een aangetekend schrijven, een bezwaarschrift indienen bij de Vlaamse regering wanneer een bedrijfsruimte niet werd geregistreerd.

Het bezwaarschrift dient gericht aan:

de Vlaamse Regering
Departement Omgeving - Leegstaande en/of verwaarloosde bedrijfsruimten
Koning Albert II-laan 20 bus 8
1000 Brussel

Gepubliceerd op 13 sep 2019
Nieuwsoverzicht
openbaar onderzoek

Meer info

adres
Hingenesteenweg 132880 Bornem
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel. tel.
03 890 69 21
e-mail
omgeving@bornem.be

Openingsuren

Vandaag:9 tot 12 uur

Enkel op afspraak tussen 9 en 12 uur van maandag t.e.m. vrijdag. Op woensdag ook tussen 13.30 en 19 uur. 

Opgelet: op woensdag is de dienst telefonisch bereikbaar tot 17 uur. 

adres
Hingenesteenweg 132880 Bornem
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel. tel.
03 890 69 21
e-mail
wonen@bornem.be

Openingsuren

Vandaag:9 tot 12 uur

Enkel op afspraak tussen 9 en 12 uur van maandag t.e.m. vrijdag. Op woensdag ook tussen 13.30 en 19 uur.

Deel deze pagina