Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Nieuw evenementenloket

Vanaf nu kan je terecht in ons nieuw evenementenloket waar je nog sneller en gemakkelijker je aanvraag kan doen voor al je evenementen.

Klik je bovenaan op onze website bij evenementenloket, dan zal je zien dat onze huisstijl daar een beetje verandert. Dat komt, omdat wij voor de evenementensoftware samenwerken met Eagle. Geen paniek dus! Maak hier zeker jouw account aan, zodat je al je aanvragen op de voet kan volgen. Je kan, en dit kan enkel als je een account aanmaakt, al je aanvragen bewaren en ook aanpassen. 

Om je nog beter op weg te helpen, vragen we je 11 rubrieken in te vullen. Dit gaat o.a. over locatie, geluid, catering, enz. Onze collega's geven de nodige adviezen en deze kan je via je account nog sneller opvolgen en bijsturen. De toelating voor je evenement proberen we je een 4-tal weken na je aanvraag te bezorgen, als alle diensten en het college van burgemeester en schepenen op de hoogte zijn gebracht. Heb je ook materialen nodig, ga dan naar materialen. 


Heb je nog vragen en/of opmerkingen? Mail evenementen@bornem.be of tel. 03 890 69 08.

Gepubliceerd op 25 mei 2021
Nieuwsoverzicht
Feest

Meer info

adres
Hingenesteenweg 132880 Bornem
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel. tel.
03 890 69 08
e-mail
evenementen@bornem.be

Van maandag t.e.m. vrijdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur. 

Deel deze pagina