Vraag je evenement op tijd aan

Organiseer jij iets op het grondgebied van Bornem?

Vergeet dan niet om minstens 6 weken op voorhand en maximum 6 maanden ervoor je evenement aan te vragen via ons evenementenloket. Hiermee willen wij het voor jou als organisator veel makkelijker maken in het aanvragen van je activiteit.

Als organisator moet je maar op één plaats een aanvraag voor materiaal, geluid, toelating.... doen en krijg je ook één gebundeld antwoord terug.

Wanneer doe je een aanvraag via het evenementenloket?

  • Wanneer de volledige activiteit of een gedeelte ervan plaatsvindt op het openbaar domein
  • Wanneer je gemeentelijk materiaal wilt ontlenen
  • Wanneer je luider muziek wil spelen dan 85 decibel
  • Wanneer je een straat, plein, parking tijdelijk wenst af te sluiten of parkeervrij te maken
  • Wanneer je vuur wil gebruiken
  • Wanneer je meer dan 500 mensen verwacht
  • Wanneer het gaat om een buurt- of straatfeest

Een aanvraag doe je digitaal via het evenementenloket. Heb je toch nog vragen? Dan kan je steeds terecht op het nummer 03 890 69 08 of via e-mail evenementen@bornem.be

Gepubliceerd op 3 nov 2021
Nieuwsoverzicht
event

Meer info

adres
Hingenesteenweg 132880 Bornem
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel. tel.
03 890 69 08
e-mail
evenementen@bornem.be

Openingsuren

Vandaag:9 tot 12 uur en 13.30 tot 19 uur

Enkel op afspraak tussen 9 en 12 uur van maandag t.e.m. vrijdag. Op woensdag ook tussen 13.30 en 19 uur.

Deel deze pagina