Klacht over onze dienstverlening

Meld klacht hier

Inhoud

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of de manier waarop je als burger behandeld werd door onze diensten, dan kan je een klacht indienen.

Procedure

  • Je kan je klacht indienen via ons meldingenplatform

  • De algemeen directeur zal als klachtenbehandelaar nagaan of de klacht ontvankelijk is. Binnen de zeven werkdagen krijg je bericht of je klacht aanvaard wordt of niet. Anonieme klachten zijn niet ontvankelijk, maar alle klachten worden steeds met de nodige discretie behandeld.

  • Als de klacht ontvankelijk is, onderzoekt de algemeen directeur de gegrondheid van de klacht. Tijdens het onderzoek speelt de algemeen directeur een bemiddelende rol en wordt gestreefd naar een compromis. Als tijdens het onderzoek een compromis bereikt wordt, neemt de algemeen directeur een definitieve beslissing.

  • Jouw klacht zal afgehandeld worden binnen de maand

Heb je een melding (bijvoorbeeld afval op openbaar domein)? Ook hiervoor kan je terecht op ons meldingenplatform.

Meld klacht hier

Documenten